HaPPy DeePaVaLi!!!

Hi korang...perrrghhh 1st tyme aku rase Deepavali nie betol2 meriah...kat tompek aku nie macam ade pesta bunga api tu...bedentum sane kebaboom sini...fulaweeiii best giler beb...before this aku xrase meriah macam nie...maybe kat Batu Pahat majoriti penduduk nye Melayu kan...bile dah jadik orang Moncheh nie memang majoriti India yang ramai...so kol 12 tadi dah macam pesta....yuhhhaaaa...




haha...macam nie le suasana kat umah aku skarang...cume air laut tu korang gantikan dengan petronas,shell,balai polis juge 7Eleven...hahaha...opsss jangan lupe ade kedai mamak MANAR...lalalaaa...



so di kesempatan yg ade nie aku nak ucapkan Happy Deepavali wat kawan aku Prema Lata, Doktor Rajan (Privet Doctor Cek Fara, Vasu (kawan Cek Gewdik mase kecik2) and Mustafa Ali...ehh termasuk jugak ker...hahaha...Wishing to all of u a Happy Dewali glowing with peace, joy and prosperity...Salam 1 Malaysia...


2 comments:

mashita said...

bising je kan . nk tido pon x leh . :D

MiSaEi said...

betol la yunk...masalahnye bukan mercun da...meriam pon ade...dasat diowang nie...mane la dapat meriam tu...haha...