TaKo TaO owhhh TaKo TaO...

Assalamualaikum...Hallooo...wasap2...kawan2 sekelian...macam biase la tyme malam2 menjelang suboh nie...bile mate susah nak pejam otak pulak sibuk nak bercerite...so terpakse la korang tengok aku membebel kan...huhuhu...masuk je 32 minggu usia kandungan aku tetibe mengidam nak makan makanan Jepun nie...Sushi??? bukan...bende yang aku nak makan nie bentuk die macam bola,bulat2,dibuat dari tepung ape ntah dalam die ade inti macam2...coleslaw pon ade...haha...teringin sangat...so pegi la JJ cari bende tu...kawan aku yang ajar makan bende nie tyme mude2 dulu...biase nye bile ade JJ ade la stall jual bende nie...


haaa...nasib baik ade TakoTao Stall kat Aeon Bandaraya Melaka nie...law x terpakse la cari kat Aeon Seremban 2 atau mane2 yang ade jual bende nie...tekak dah terase nak makan sangat nak buat macam mana...huhuhh


nie la favorite aku...Octopus flavor...dalam bola2 cinte tu die add sotong...perhhh sedap nye...selain Octopus ade gak flavor Prawn, Unagi and Chicken Cheese...tapi aku suke sotong jugak...Arggghhhh!!!


sambil menunggu cik abang tue siap kan Tako Tao aku sempat la snap  pic nie...saje nak tunjuk yang mereka mementingkan kebersihan...baru x was2 nak makan...cerewets kan aku nie...

begini lah rupe bile dah x sabar sangat nak makan...dalam kete aku terus ngap...ngap...n ngap...opsss!! nak tengok macam mane rupe bola2 cinte kegemaran aku nie ek...okies...


yeah!! begitu dan begini la rupe bola2 cinte Tako Tao nie...nampak sedap dan menyelerakan kan...aku suggest kan makan bende nie tyme panas2 baru kick...huhuh...okies kawan2 selamat mencuba dan merasa Tako Tao nie yer...bubye...salammm...

No comments: