aLaHaI CiK FiDa...

Salam 1 ummah kawan2...hurmmm dah pukul 2.11am...macam biase aku still x boleh tido waktu2 mcm nie...eeehhh law aku nak bergossip nmpak kejam x???mak aku selalu ckp jgn jage tepi kain orang...gossip tu bodoso...tapi aku mcm x lalu makan law x cakap pasal nie...arggghhh...ala pasal artis kesayangan aku nie la...aku minat tahap gaban kat die...serious beb aku start berhijab bile tengok die cantik dengan hijab nye...mase tu aku dok layan drama Epilog Syurga Cinta..memang kate orang seru tu dtg dari mcm2 care...aku syukur walau ngan care nie akhirnye aku jumpe sinar tu...tapi lately nie aku mcm tersedih jap bile mcm2 isu panas pasal Fida kesayangan aku nie...


aku shock gak bile tengok imej Fida skang nie...nape la die suke pakai mcm nie skang...rasenye die 1000 kali cntik lau pakai tudung litup kot...lagi2 law die dok pakai scarf ala2 Datuk Siti...sakit nye ati aku tengok...ye la bile die start muncul dengan imej baik nape x diteruskan....sedih...sedih...aku harap lepas nie Fida pk la balik...people make mistake tp jgn tutup jln utk berubah coz jln tu tetap ade...cayo la cakap den ni ha...okies all...renung-renungkan dan selamat beramal...hehe...daaa

No comments: