FiNaLLy...EiMaN BeRjAya...

Assalamualaikum sume...hari nie mood mengupdates blog semakin membara...hehe...xtau kenape....adakah ia pembawakan jugak???toing...toing...toing...aku nak story pasal cousin yg paling aku sayang's nie...eiman aku panggil die...geram tengok dak nie...dah mule nakal sikit...tp aku layan kan jer...bukan kah nakal tu petanda otak sedang berkembang...tp law nakal lagi...


nie makan nye...waaahhh garang nye aku...hehehe...petang semalam aku dok la sakat dak eiman nie...memandangkan die Kidal mcm aku so aku rase kami banyak la persamaan...tapi bile aku suruh die buat mcm nie...

...die x reti...sampai merajuk sakan...aku pon da taw kelemahan die asik la sakat siang malam...sampai menyampah la budak eiman nie kat aku...


see...nampak x bertapa kejam nye aku menyakat budak nie....jaat x...haaaaaa....seriously eiman merajuk panjang...sorry sayang kak sue gurau jer...smile....


ape yg wat aku tacing giler...malam tadi b4 die balik Temerloh die datang kat aku..."kak sue eiman nak tunjuk sesuatu"...aku terus snap bile eiman berjaya buat mcm nie...tacing x...



...pengajaran yg aku dapat kat cni betapa budak yg berumur 5 tahun sebenarnye dah punye perasaan dlm diri die...tyme die merajuk tu mesti die cube sedaye upaye buat jari tu smpai dapat...so budak2 tengah naik mcm nie jgn la di tengking,di marah,di pukul atau belasah sbb mereka mmg sedang cepat mempelajari sesuatu...jgn la bantutkan yerk...pesanan utk aku gak nie...hehe...enjoy blog aku yer...salam...

No comments: