BEN ASHAARI DAN RAKAN BLOGGER



Selamat Pagi dunia...eceehhh....

Nak story nie...sebenarnye aku berkecimpung dalam dunia blogger nie sebab saje2 jer...nak isi mase terluang n terbuang aku yang kalau di timbang dapat la sebijik gunung...gituuuu...huhuhu...tapi lame2 aku mule jatuh cinta dengan dunia nie...serious beb sangat indah bile dapat berkongsi cerita apetah lagi aku nie suke main masak2...so dapat la shares moment tu walau kadang2 ape yg aku masak xjadik dengan kawan2 luar dari dunia aku...alam maya la kan..bukan alam bunian okies...hehe...

kalau di tanya siapakah idola aku dalam dunia blog ni, mereka la inspire aku untuk terus membebel...hehehe...bukan sebab nak kipas tapi N3 yang mereka buat sangat santai tapi penuh infomasi + tutorial yang sangat membantu...mereka2 nie adalah:


to all my friendz jom la join ini segmen...boleh la kite lebih kenal mengenali antare 1 same lain...best kan...last but not list...Happy Deepavali...


9 comments:

izamin said...

selamat berkenalan :)
saya dari blog abg ben :)

~Beb~ said...

Waaaah! Join segmen.. Enjoy beb :)

Nana afLs said...

terjah sni dri segmen yg sama.. hepi blogging (^__^)v


http://mizznana11.blogspot.com/2011/10/ben-ashaari-dan-rakan-blogger.html

MiSaEi said...

TQ korang....aku terjah blog korang k...

beb: carik kawan baru....heheh...

AM said...

Salam perkenalan daripada Arol Mubin! :) Kalau ada waktu terluang, jomlah jenguk ;

# Senarai Blog Segmen Ben Ashaari Dan Rakan Blogger :D
http://arolpunyeblog.blogspot.com/2011/10/senarai-blog-segmen-ben-ashaari-dan.html

Unknown said...

Salam. Singgah dan follow. Dari segmen bro Ben :)

jom singgah : http://kimie-blog.blogspot.com

Izzan Zain said...

singgah nak bace n klik mane yg patut

CikHoneyBee said...

salam.. cikhoneybee dtg dr segmen abg ben dan mtk maaf sbb lmbt singgah. jemput ke blog ya

http://storycikhoneybee.blogspot.com/2011/10/ben-ashaari-dan-rakan-blogger.html

Anonymous said...

salam ziarah.dr segmen yg sama.baru berkesempatan blogwalking.hehe
ayu dh follow.jemput2 la singgah kat blog ayu pula^^