CoNgRaTuLaTiOn FASEHA!!!

Assalamualaikum...

wa xcited nye nak update ini blog...haha baru 2 hari x cot cet kat sini aku dah rase hilang sesuatu....wahh gituuu...poyo jer bunyik nye...hari nie aku nak story pasal convocation adik ipar aku yang comey nie...Faseha or aku panggil die akak...lets start babeh!!!


haha...cite pasal munge nie da mcm symbolic dengan graduation day...ade convo ade la pesta jual bunga...bukan kat UiTM jer tapi tepi jalan sepanjang Seksyen 2 sampai la Seksyen 7 melambak orang jual bunga...perghh...memang best siot...kene pandai pilih la...sebab memang harge die melambung sampai 95 hengget...x patut...xpatut...so aku ngan suami decided beli kat Petaling Street jer...2 kali ganda murah n lebih cantik...puas hati...mesti en suami beli kat sini tyme bercintun dulu....kantoi...haha


nie lak adik ipar aku yang bongsu...fatin name die...santek kan...aku x sure single ke x...haha...jahat x aku???


dari kire: abah,seha,mak and adik...gembira kan mereka...aku jugak...hehe


 nie my buah hati...tyme nie sume x nk pegang bunge tu...die ape lagi selit mane patut...comel kan...haha...


isi perut tyme...sebelum majlis start sempat la bawak adik g breakfst kat booth yg ade kat area DATC tu...walau agak cekik darah tp okies la...da xde choice...kalau kat Dewan Sri Budiman dulu senang...banyak cafe area sane...


haha...see menunggu dalam keimanan...sabar je la budin...


sambil menyelam aku minum air la...xkan nk tunggu 4 jam gitu jer beb...haha...adik ipar aku le jadik mangse...sorry kak sue mmg gile camera...lalalala


snap lagi...nak tunggu cik seha kuar dewan tyme nie....


yeah...yg di rai sudah tiba....congrates akak...




bile mereka gembira saye bahgia...weewittt....


melaram tyme...hehe...4 taun lagi giliran adik pulak k...


congratulation ABAH...weewittt....


sesungguhnye di sebalik kejayaan seorang suami adalah isteri kan...mak sentiasa ade kat situ...


Pemegang Ijazah Sarjana Muda Kelas Pertama Pengurusan Rumahtangga, Suraton Markim...sorry mak kami paksa mak pakai jubah tu...mak tetap ter TERROR dalam hati kami...


En Suami yang susah nak bergambar...nyampah...buekkk...love u sayangs...


Gadis dan Bunga...weewittt...


aku pon nak jugak...x kire...hahaha...badget mate tu ala2 minah arab kat padang pasir la kan...hahaha


perghhh lame la aku x naik bus beb...ape lagi feel la ala2 zaman sekolah naik bus mak yam dolu2...tang puwut dah xle kaber nk wat cam ner...nie bus UiTM sediakan untuk keluarga pelajar dari dataran kawad ker DATC...superb la UiTM...kami selesa n dapat jalan2 lagi...haha...

untuk akak, kak sue doa kan akak berjaya dalam menongkah arus di dunia yg lebih mencabar....jadik anak yg baik n jangan lupe mak abah okies...love u damn much dear...muahhh...


No comments: