Ikhtiar Hidup...

Assalamualaikum...


Perghhh!!! tengok tajuk macam dasat kan...haha...memang dasat pn bile aku nak minum air kelapa tapi x pandai nak operate kelapa tersebut...kenape x beli tepi jalan jer???x same beb dgn kelapa fresh dari pokok kat belakang rumah tu...huhu...dengan keinginan tekak yang memuncak, suami yg xde kat rumah , n takut pade parang yg tajam tu...ku gagahi gak untuk operate itu kelapa...check it out...


nie buah kelape mude yg aku nk operate...n tu parang tajam yg aku takot...aku ni tangan x tetap...sekalik ter...ter...tangan aku nyaia beb..jauhkan ler...nk minum sgt air kelape nie...


nampak x ke-tak-tetapan tangan aku...rase sampai setengah sabut kelape tu aku keje kan...tempurung nye x nampak lagi...haduiii


akhirnye aku bejaye memg-operate ini klapak...haha...sedap weyh...kelape nie good2 jer...x tue sangat...spesis kelape pandan nie...so ade rase pandan2 sikit...erkkk...alhamdulillah...tahniah pade diri aku...bile suami jauh gini la nasib...ikhtiar hidup la jawabnye...huhuhu


2 comments:

Fabulous Me said...

Hahahahahaha sodap nampak eh! Isik eh tu masyukk.. Mano nak rabo kan memalam ni kalapo? :p

MiSaEi said...

ekau rabp yo mano2...jgn salah rabo sudah...hahah