GaGaH NyE BoMbA iTu...

Assalamualaikum my friendz...perggghhh rindunye...haha...rindu ker???1 ari xdapat updates ini blog bagai setahun lamenye...hahaha...nampak x??nampak x yang aku dah falling in love wif ths bloggers world...ngeh...ngeh...ngeh...ehh korang aku nk story mory nie...maklumlah 1 ari xdapat potpet maka bnyak le yg nak di shares kn kat cni...semalam tengahari rumah ku syurga ku nie di masuki ular...orang tue2 cakap ade orang nk masuk meminang...owhhh...no...i'm married already okies...poyo jap...tapi seriously ular tu besar...errrr meremang bulu roma law ingat balik...mule2 my little adik Cek Gewdiq yang nampak menatang tu...but bile die menjerit ular tu pon cakap "tanjat gegirl" then bla la...after a few minutes bile En Suami nak keluar nampakla ekor n kepale menatang tu terjuntai keluar dari lubang angin bilik my mom...actually kami dok kuaters kerajaan...so rumah nye agak ala2 zaman jepun le...ade lubang angin bagai...seb baik kami dah tutup lubang angin tu...so menatang tu xdpt la masuk dalam...lepas xtau nak wat ape our handsome neighbor Mr Safie ape lagi ngan gagah nye call BOMBA okies...hahaha...kami sume penakut....jom tengok ape BOMBA wat ngan menatang tu...


2 orang abg BOMBA ngah usha line tu...berani kan depa...


menanti dengan penuh ker-relax-an...aku tabik spring la kat diorg nie...u are my heroes la brader...hikhikhik


bile dok usha menatang tu wat dek jer...abg BOMBA amik sebatang besi yg hujung kepala nye ade taik besi...aku difahamkan alat nie boleh menakutkan binatang berbisa...


Abg BOMBA dah wat menatang tu naik angin tyme nie...sorang lagi dok kacau dr dalam bilik my mom...lepastu menatang nie terus keluar dengan ganas nye...aku lari laju beb...hikhihkhik...sorry xdapat snap pic tyme mereka bertarung ngan ular...sume lintang pukang kan...


tu dia...abg nie dok cekop jer kepale ular tu...hebat kan...tyme nie ular tersebut dah penat...tapi...


masih sempat nak sembur bise sane sini...sian abg BOMBA kene sembur...maka pokok klapak makan nye...bise ular dikeluarkan yer...


lepas dari kejadian nie aku xtaw ape nasib ko ular...hope ko bahgia di sane...hehehe...seram x???seram kan...aku fobia lagi nie...nmpak wayar charger pon melenting...hahaha...okies kawan2...tu je la aku nak bebel kn...mlm t aku ngapdate lg ye...bnyk cite nie...daaa....salam..






pss:// untuk image yg lebih jelas sila klik pade image tersebut...maklumlah hp aku zaman jepon nye...xcanggih beb...mane tercapai tu je aku gune...huhu...

No comments: