Cicak owh Cicak....

Assalamualaikum...korang dah makan ker?? aku nak makan nanti...nak tunggu En Suami balik dan makan bersame...wink2...kol 11 nie aku n mak nak amik En Suami kat Stesen KTM Gemas...mimpi ape ntah nak balik naik ketepi...pon...pon..gedek...gedek...gedek...huhuh...aku nak cite ni bukan pasal En Suami yg nak balik arinie...tapi pasal tragedi nak kuar umah tadi...errrkkkkk fobia jap aku di buatnye...

sumber dari google

korang nampak x pic kat atas nie...cantik kan kasut tersebut...tapi aku xnak cite pasal kasut nie pon...yang aku nak cite pasal cicak+kasut...hahaha...citer nye mcm nie...mase aku nak kuar rumah tadi dengan yakin dan confident selamat nye aku telah menyarung kasut yg hari2 aku pakai...tapi kali nie len macam jer aku rase...ade rase geli2,licin2,bende gerak2 dalam kasut aku...xpenah rase mcm nie sebelumnye...hammmbikkk kau...bile aku suspek ade sesuatu aku ape lagi..aksi yg aku wat susah nk terangkan kat sini yg penting kasut aku terpelanting hampir 1km...menipu benau...tp agak jauh la..tengok2 ade cicak besau dlm itu kasut...sumpah aku geli...tapi cicak tu comel k...pade cicak pesal la ko dok dalam kasut aku...da stahun 4 bulan aku xcuci...sian ko cicak...sure mabuk...hahaha...pesanan utk korang make sure check kasut dulu sebelum pakai k...okies mak cik chaw dulu...daaaa

6 comments:

Fabulous Me said...

Ya ampun!! ade cicak.. waaa tdk2. tpi comel plak gmbr encik google tuh.. kiut.

eh org nismilan jgk ke? gomeh ke? sy somban :)

cik gayah said...

haha...comel kn kasut tu...haha...den nismilan kek Moncheh...br jer dok cni 3 bulan...tongah study bahase nismilan ni ha...hobin jang hobin..hehe

Fabulous Me said...

hahahhaa.. mmg comey!

Laa.. Asal org mane?

cik gayah said...

asal batu pahat johor...

jemarisuri said...

nasib ank cicak lum mati...kalau idak mau harum cik kasut tu...muah3..

salam kenal..

cik gayah said...

hahaha...betol la jemarisuri...kalau x tmbah harum la kasut tu jadik ny...

salam kenal di sambut dgn kompang...gebang...gebang...gebung...gebung...