My SuPeR MaK...

Assalamualaikum...now baru pukul 8.59pm...tapi jari nie gatal je nak menaip sesuatu...biasenye tyme2 mcm nie aku ade kat umah, tengah tengok berita, sambil makan biskut...tapi arinie aku kat kat office mak aku...teman die wat keje yang aku pon x pandai nak tolong...so tolong tengok je la...hehehe...aku rase dalam usia mak yang dah masuk 5 series nie boleh la aku klasifikasikan yang mak aku tu SUPER MAK!! dah macam tajuk drama lak...kenape aku cakap macam tu...jom ikot aku...


haha...aku curik2 snap pic nie...law mak aku tau mati la aku...haha...sorry mak...tyme2 macam nie patut nye mak aku tengah relax kat rumah...g berkebun kat Farmville die macam yang die buat selalu...tapi die still kat office...ade keje yang kene siapkan katenye...aku kesian ngan mak aku tapi die sangat enjoy dengan keje die...siap nak up pencen pai 60 tahun lagi...aku selalu cakap nape la mak keje terok2, sampai malam2 macam nie...dah la xdapat claim OT...mak aku jawab cukup menyentap jiwe aku...mak ikhlas dengan keje mak n sume mak buat kerana ALLAH...so aku dapat pengajaran kat sini jangan lah buat sesuatu tu hanya untuk meminta2,untuk menunjuk2 atau untuk bermegah2....buat la sesuatu tu kerana ALLAH swt...renung2 kan dan selamat beramal...hehehe




pss//: untuk mak...mak akan selalu jadi SUPER MAK dalam ati akak...sayang mak ketat2...love u mom...

No comments: