ToDaY iS a SuRpRiSe DaY...LoVe bOtH oF U KeTaT2...

Salam 1 Ummah 1 Malaysia kawan2...hahaha...hari nie mood bahagia telah melanda hidup aku...kenape??? sebab tengah bosan2 layan blog tetibe ade orang datang rumah...happy nye sebab yang datang tu bukan En Posmen or Pak Cik T&B or Abang SAINS (syarikat air negeri sembilan)...hahaha...tapi korang nak tau sape yang datang tu...jom aku kasi tau...


nie la tetamu yang aku x sangka datang menjenguk aku n mak kat cni...jauh tu...huhuhu...yang sebelah kiri yang kecik molek tu name die Kak Liza...n yang comel macam aku tu Sila...diorang nie xoffice-mate mak aku...diorang nie memang best...hilang rindu...


sweet kan diorang...anak2 kesayangan mak aku nie...


hahaha...aku pon nak tumpang posing gak...walau buruk+xmandi tyme nie tapi nak jugak snap pic ngan diorg...bile lagi nak jumpe lepas nie kan...hehehe....okies friendz that's all for now...ade mase nanti aku membebel    lagi kies...daaa..salam

No comments: