OnCe UpOn a TyMe...

Assalamualaikum kawan2...aku rase boring jer malam nie...x taw nak wat pe...godeh2 lappy nie jumpe lak pic aku zaman mude2 dulu...opsss...aku skarang mude gak...hallo i'm only 25 okies...huhuhhu...meh ikot aku selami zaman mude2 aku...


hahaha...nampak tak aku yang comel kat atas trampoline tu...siyus beb aku still boleh lompat2 atas tu...hehehe...dak kecik kat blakang aku tu Ayra...pangkat anak sedare aku le...


hehe...tyme nie ramalan kaji cuaca menyatakan bahawa on that day adalah musim panas a.k.a summer...so aku pon ngan bebal plus jakun nye pakai la ala2 nk g pasar malam...amek kau...mat n minah saleh pon tekejut tengok aku kebal...hahaha...lemak banyak nie...


nie pulak mek...kawan baik aku...hahaha...nmpak x kami nie kebal...common la we're Malaysian what...Malaysia boleh meyh!!


posing jap...maklumlah nak jalan jauh lagi nie...aku nak bawak korang g Windsor Castle...xjauh pon....depan tu jer...jom...



jap...jap...bukan kami yg senget ye...building nie yg senget...okies jom jalan...sikit lg nak sampai...




hehehe...finally sampai sudah di Windsor Castle...muke tyme ni mcm hampeh..bile x cantik + x photogenic nie le jadik nyer...




snap lagi...




lagi....




dan lagi...hehehe...okies sume...ade tyme nanti aku bawak korang g Central London lak...nk cari mane aku campak folder nye...x jumpe2 nih...mak cik dah tue nak...da x ingat da...hehehe...thts all 4 now...i'll be back after i found my folder...daaaa....salam....





No comments: