Aku Sayang Kamu...

Assalamualaikum korang...sihat x arinie...aku Alhamdulilah sihat...today is my Kak Long Birthday...so aku tetibe rase nak tulis sesuatu pasal die...jom ikot aku...


ni la Kak Long aku...Faradilla name die...santek kan...mcm aku la...hak...hak...hak...pasan lebih...kalau korang nak tau Kak Long aku nie bukan setakat cantik tapi die sorang yg sangat baik hati...perhhh korang tanye la die betape adik2 die nie nakal susah nak cakap...tapi die x pernah marah kami ber4...(angah,hatta,aku and abby) tapi bile die dah diam tu paham2 jer la ye...hehehe...selain mak, along la orang yang selalu masak kat rumah nie...die mmg pandai masak n rajin memasak...kalau die ade sure aku kenyang n bahgie...sebab aku nie pemalas...lalala...buat along secebis nota usang nie aku buat bukan nak tunjuk2 yg aku sayang ko tapi aku memang sayang pon...May  ALLAH bless u sis...nak nyanyi...nak nyanyi...


ALLAH selamat kan along...
ALLAH selamat kan along...
ALLAH selamatkan along ku sayang...
ALLAH selamat kan along...
Happy 3 series Birthday Along....
Love u damn much huh..


No comments: