SEGMEN TERHARU KUASA 3 darab 3 = 9+1...cukupkan 10

Assalamualaikum kawan2...pergghhh hari nie aku agak terharu ngan kawan blogger aku yang sorang nie....bukan ape aku memang ikhlas calonkan blog ~WE GAIN & WE SPENT~ die kat contest Cik Lyssa pagi tadi...nak jadik kan citer tuan punye blog Cik Fabulous Me telah membuat 1 entry bertajuk SEGMEN TERHARU kuasa3 yang aku rase newbies macam aku nie xlayak le nak dapat macam tu sume...pade Cik Fabulous Me...den seriously memang admire plus heart kak blog ekau coz den memang suke travelling n foods...perghhh memang tu la kesukaan den...so blog ekau nie memang menepati taste den ler...hurmmmm....sempena keterharuan aku nie...aku tanam azam nak rajin mengupdates blog nie...haha...thankx sudi mensupport blog den yang cetoet...et...et.. nie...



happy nye saye...wink2...

4 comments:

~Beb~ said...

Hahahahahhahahaha.. Same2 la kite. Masak sodap2.. Eden nak salin resepi nih.. :p

teacher Liyana said...

http://yanaandfabolousity.blogspot.com/2011/10/lucky-awex-no-140.html

CHECK THIS OUT MISAEI.... I POST AN ENTRY BOUT YOU... MY LUCKY NO 140 FOLLOWER.. NGEEE..

Pondok Usang said...

waahhh.. cerianyee..

Faz Abas said...

sambung jalan-jalan di pagi ahad sempena segmen cik lyssa semalam.

jom singgah blog www.kisah-dan-kasih.blogspot.com. blog simple yang memuatkan cerita bersambung hasil tulisan sendiri.

rajin2 update, barulah ada makna nak follow, betul tak :)