ThAnkS uMi FaRaDiLLA 4 ThE....

Assalamualaikum...salam 1 Ummah, 1 Malaysia kawan2...mood agak bahgie ari nie...hahaha...tetibe dapat surprise dari my kak long...walaupon bukan untuk aku tapi tetap bahgie coz untuk my new comers nie...hehe..tacing lak...nak tau ape?? jeng...jeng...jeng...


yehaaaa.... bukan nie ye tp yg kat dalam tu ha...hehehe


haa nie la yg surprise sgt tu...tp bukan nie gak...yg kat dalam cute box nie...jap ek aku bukak..


hehehe...suke x?? ape?? x?? tapi aku suke taw...walaupun cume botol susu, and bekas comel2 tu tapi aku rase mende nie banyk membantu bile nk travel jauh with my lil twins nanti...comel kan...kan...kan...okies korang aku nak renovate blog jap...nampak semak kn...mcm mane la nak dapat blog yg cute mcm Cik Lyssa tu...suke layan blog die...comel jer...pinky2 gitu...okies...bubye...salam...

No comments: