41 days to go...

salam sahabat ku sekalian...hari nie kurang bermood nak updates ini blog...maybe aku penat sangat kot...2day hari check up sedunia kan...hahaha...menunggu 1 bende paling aku menci dalam dunia ni...tapi 4 both of my baby ku gagahi jua kudrat ini untuk wat check-up hari nie...hurmmm...tapi aku lebih bersemangat bile dapat tau baby dalam tummy nie sihat...walaupun dah kurang active coz terpaksa bersempit2 kat dalam ni ha...berat  both of my babies da 2.2kg...tinggi pulak 48cm...besar baby awak...semangat dan bulat...Puan Doktor cakap...dalam hati tengok la mak die mcm mane...bulat2...huhuh...Alhamdulillah...sekurang-kurangnye kalau lahir nanti berat dah lebih 2kg...itu azam aku scince kandungan cecah 23week...hope tyme deliver nanti baby capai 3kg...macam baby(solo) yang lain...AMIN...so keadaan baby aku sekarang lebih kurang macam ni la..

cume korang kene tambah imagine yang aku carry ni 2...dapat bayangkan x???aku pon tak pernah imagine akan carry twin ni...1 pengalaman yang tak terluah...thankx ALLAH 4 giving me the best thing in my life...Alhamdulillah...


hehehe...sebenarnye ini la gambaran paling tepat ape yang berlaku kat aku...baru aku tau kenapa susah nak tido malam...asyik nak wewee jer...pinggang jangan cakap la sakitnye...tapi indah perasaan nie...susah nak cakap....aku doa dan terus berdoa anak2 aku terus sihat sampai masa nye nanti...doa aku gak agar anak2 nie jadi anak2 yang baik,soleh dan solehah...AMIN...aku out dulu kawan2...c u another tyme....daaaa....

No comments: