cot cet...pot pet...

salam...hi all's...dah pukul 2.14 pagi da...mak,along,angah,abg usin n pak ude da di buai mimpi agaknya...aku macam biasa la InSoMnIa SyNdRoM tahap kronik...law tyme study aku stay back mcm ni sure dapat 4 flat...hahah...sambil2 bako cupcakes untuk Jamuan Hari Raya PPK Tampin esok aku nak shares story time bulan pose aritu...cite ni bermula bile aku,mak n my little gewdiq sista p shopping baju raya untuk si kecik tapi beso tu la....


sejak berpindah kat Tampin ni JJ Bandaraya Melaka n Mydin MITC la tempat kami berjimba ramba coz kat Tampin xde tempat nak cuci mata macam kat JJ n tempat shopping barang2 dapur murah macam kat Mydin...seriously taraf hidup kat Tampin ni agak tinggi lagi2 bahan basah macam ikan...my mum beli ikan parang sebelah je da RM32...kalau sekor???kire sendiri k...mybe faktor muke bumi yang jauh dari laut kot menyebabkan bahan basah die mahal...life must go on so cari alternatif len untuk lebih jimat...ekkkk lari tajuk da ni...huhuhu...sampai JJ mase tu da pukul 6 lebih...so kami anak beranak jalan2 la survey baju raye dak abby dulu...survey punye survey amik ko...da pukul 8 lebih...ape lagi terus cari tempat berbuke pose...


kami decided buke pose kat sini je coz dalam purse ade kupon KR bernilai RM100...kire buke free la nih...huhuhu..ape lagi order la ikot perasaan memandangkan lapar tahap gaban kan...


bile lame menunggu ini la jadi nye..sabo abby...iman kasi mantap sikit


after 10min ni je yang sampai...pehhh mmg xbleh blah...kami dah lapar...kami nak makan...our tummy mule menyanyi...hihi


itu dia...abby dengan penuh kelaparan terus ngap muffin tu...


ni la yang kami tunggu dr tadi...tekak ni kering ooo...tapi air ape ke name ntah ni memang sedap...ade jelly+7up xsalah aku...nyummmm


ini aku punyeee....


...dan yang ini abby punye..bace doa dulu b...



after 25min menunggu...baru la kami dapat berbuke dgn sempurnanye...

 errrkkkk...alhamdulillah...dapat bayangkan x betapa aku lapar pada saat dan ketika ini...huhuhu...licin tuh..


dessert tyme...cheese cake kat KR ni le lawan SR taw...pape pon aku memang "cheese cake crazier" so mane2 pon aku ngap jer...pape pon pengalaman berpuasa penuh tahun nie memang terlipat rapi dalam kamus idop aku...arrrhhhh...allahuakhbar...bile mate da mengantuk,bantal da panggil, jgn tunggu lg...aku tito dl kawan2...c u next tyme...salam



info//:kami berbuka puasa tyme hari kejadian adalah pada pukul 9.20mlm...tapi kami xsengaja...sume abby punye pasal...cerewets sgt pilih baju raye...huhuhu(@_@)



No comments: