CiK GaYaH NaK WaT CoMeBaCk NiE...

alhamdulillah...Majlis Sambutan Hari Raya Bahagian PPK Tanggamas Tampin arinie berjalan lancar...mak masak memang sedap...licin licau sup kambing,ketupat dan kuah lodeh ala johor,sambal kacang,n salad buah yg nyum2 rasenye..tmbah pulak satay n cendol...memang terbaek la...sebenarnye aku nak story nie bukan la pasal Majlis yg memang berjaye tu...tp pasal cupcakes aku dalam majlis tersebut...huhuhu...


setelah lebih setahun aku x buat cupcakes ni ade sikit kegusaran dalam ati nie...jadi x ek...naik x kek nie...da 15min mcm tu jugak...macam2 aku fikir...


huh...seb bek naik cupcakes nie...cuak jugak aku tadi...syukur alhamdulillah...da nak masak la nie...


after 30 min...jeng...jeng...siap sudah...lepas nie project menDECO pulak...aduyaiii...sriously aku gegel beb deco nie...lame x mendeco...


sambil gegel2 ku gagahi jua...errkkkk...senget benget jd nye...


yeah...letak strawberry kat atas cupcake tu tp still nampak x menarik...


so ape lagi...mule la buat deco sesuka ati aku ni ha..


maka jadi la ini...

 ini....


ini...

 dan ini...huhuhu...walaupun aku xberapa puas hati ngan deco nie tapi semangat nak start balik tu masih membare...lagi la bile ade orang puji..."sedap cupcake ni...sape buat"..hehehe...senyum jer la...




nie untuk VIP table...




nie pulak kat AJP table...



nie pulak kat buffet area...



AJP corner...



VIP corner...huh...hilang penat bile dapat good feedback dari sume orang...hope lepas deliver nie aku dapat la start cupcake project balik...sape2 nak tempah boleh la PM aku...harge boleh runding...huhuhu...ok kawan2 nak cuci pinggan pulak ni...bubye...salam...


No comments: