InSoMnIa SyNdRoMe SuDaH MeLaNdA....


Hurmmm...pukul 3.55 pagi sudah...mata still membulat segar bugar walaupun aku cube mengantukkan diri ku sendiri...maybe da sampai masa aku mengalami Insomnia Syndrome mcm ibu2 lain bahkan emak2 kite dulu alami saat mengandungkan kite sume...baru sedar jerih perit+keindahan alam hamil nie kan...so aku nak share la ape aku buat tatkala mata xmau pejam ni...check it out... 


jeng...jeng...jeng...meng alter kusyen2 mak eton dengan sesuke hati nye...tapi mak eton sure gembire coz anak die terlebih rajin...berbeklkan pembaris,jarum,benang,gunting dan kain lelong (NILAI 3)...maka terhasil lah kusyen2 yang agak kiut tapi hampehh nie...aku jahit pakai tangan memandangkan mesin jahit mak eton kehilangan 'pedal minyak' mase pindah hari tu...



ni la hasil pertama...nampak x zip tu terkeluar..hahaha...mak eton cakap xpe orang xsempat pun nak belek bantal ni...walau kusyen bersaiz 16" tapi jadi 15" mak eton nampak gembire dengan PEMBAWAKAN anak die yg comel ni...ecehhh...
saje je display sebelah kusyen lame tu bio nampak cantik yang baru nih...hahha...walau telah mencaca-merbakan konsep mak eton tapi demi PEMBAWAKAN anak die ni mak eton layankan jer...huhuhu...opsss...nanti, bukan setakt ni aku mencube...nak tengok yg lagi advance...jom...

weewitt...siap add ribbon kat kusyen tu...kerlazzz kau maria...huhuhu...time ni nampak En Suami dan mak eton mula yakin dengan hasil tangan aku...dah boleh biznez nih...tinggal orang nak beli ngan xnak jer...hihi...

Finally...habis kusyen mak eton aku keje kan...tu pun ade 7 helai lagi aku xlarat nak jahit...tapi da siap potong...tengok la bile dapat cari 'pedal minyak' tu siap la kusyen2 mak eton before aku deliver...Puan Hari(TIGS) mesti bangga kalau tau aku rajin menjahit mcm sekarang...teringat pulak zaman sekolah bile mane aku menDROPkan ERT paper for PMR...menyesal pun ade bile aku tau menjahit nie indah rupenye...hurmmmm....mengantuk sudah...thts all 4 2day..c u another tyme...assalamualaikum....

No comments: