KaU YaNg BeRnAmA CiNtA...(suamiku)

salam sahabat...harinie mood aku agak sedih coz En Suami kembali bertugas di JB...x hilang rindu rasenye walau 4 hari En Suami cuti hanye untuk meluangkan mase ngan aku yang makin mengada2 nie...hurmmm...sabar la En Suami...xlame lagi dah nie...maybe saat2 sarat macam nie emosi nye terlebih2...selalunye kene tinggal okies jer...hahaha...cume doa dan berharap sangat2 dalam sebulan yang berbaki nie En Suami xde la training...hope sangat die ade tyme deliver nanti...


hehe...saje je gantung baby shoes nie kat mirror kete En Suami...hope die akan selalu teringat kat babies yang da nak deliver nie...law bercinta jarak jauh tu menyakitkan maka khawin jarak jauh lagi la terasa seksanye...huhu...so terpaksa la xtra sabar sebab bahgianye akan ade kat hujung tu nanti...hujung mane???hujung2 la...hehe...ape aku nak cite kat sini adalah pengorbanan yang telah En Suami lakukan untuk keluarga kami..


handsome kn En Suami...handsome ke??walau ape pon die tetap terhandsome kat hati aku...bekerja kat sektor perkilangan sebagai technician je memang memerlukan xtra sabar coz cuti En Suami xmacam orang lain...walaupun kerja 4 hari dan cuti 4 hari x bermakna En Suami akan cuti 4 hari tersebut...OT sentiasa menghalang untuk kami menghabiskan mase dengan lebih lame...tapi kalau x OT macam mana nak bayar hutang kereta,rumah,ptptn bla...bla...so kat sini la kami kene xtra sabar plus kami duduk berjauhan Tampin-JB...maka kebahagiaan itu perlukan pengorbanan...hehe...


tiap kali sebelum balik JB En Suami akan cakap die keje untuk aku,untuk new comers nanti...so aku kene sabar...die bukan pegi suke2...nanti ade keje yang sesuai kat area sini,yang salary lebih baik dari tempat kejenye skarang... boleh cover hutang2 dan buat family selesa nanti kite duduk same semula...okies...aku xkesah..jauh ke dekat ke janji hati En Suami sentiasa ade aku...hope tetap akan ade aku...betapa pengorbanan En Suami bekerja 12 jam sehari hanye untuk mencari sesuap rezeki xkan aku lupe sampai akhir hayat nie...kadang2 untuk menjadi senang macam orang lain kite terpakse bersusah2...tapi untuk menjadi susah dalam sekelip mate ia boleh berlaku...as long as kite ingat asal usul kite insyALLAH semuanya akan dipermudahkan...

 untuk En Suami pengorbanan dan kesabaran ayang selama bersama orang akan orang ingat sampai akhir hayat hidup nie...kalau orang lain bahagia bile suami mereka menghadiahkan kereta mewah,barang kemas dari atas sampai bawah....tapi pada orang bile ayang potongkan kuku kaki orang saat2 begini,sediakan breakfast setiap pagi,melayan kan selera makan orang yang kadang2 xkene tempat nie,mangajak orang solat berjemaah di setiap waktu kite bersama....itu la saat tak terungkap bahagianye...may our relationship last forever ye sayang...semoga hubungan nie sentiasa di dalam redha ALLAH swt dan sentiasa mendapat keredhaannya sampai akhir hayat kite nanti...Love u sayang....(@_@)

No comments: