MaNuSiA vs BiNaTaNg

Salam 1 ummah n 1 dunia kawan2...arini mood agak marah bile bangun pagi2 n bce berite tenteng "Bayi perempuan baru lahir kena kelar"...bayi tersebut ditemuai diatas lantai asrama sebuah sekolah dengan kesan kelar dileher dan badn...suspect berusia 16 tahun dah di tahan untuk bantu siasatan...baru 16 tahun kowt...rase2 mane otak manusia yang kejam nie...adekah kite perlu same kan manusia jenis nie dengan binatang??? pade aku binatang pon sayang kat anak diaekor...kalau kucing tu korang sedia maklum la kan memang sayang anak...aku perna terserempak dengan sekawan Kerbau Balau melintas jalan...sedang sibuk sekawanan Kerbau Balau tu lintas jalan salah sekor kerbau tu patah balik...aku yakin kerbau tu ibu kepada anak kerbau yg takot nk lintas kat tepi jalan...see!! binatang pon sayang anak weyh...


Beb...ape korang rase bile tengok sekujur tubuh kaku mcm nie??? sedih kan beb...lagi2 untuk orang yg mcm aku nie...aku kawen da lame tapi baru nie nak dapat rase ade anak...jd bile kes2 mcm nie jadik aku la yg paling emo...betapa senang nye 'hamjadah'  nie nak dapat anak pastu bunuh baby x bodoso nie mcm bunuh nyamuk jer...law aku dapat bapak nye aku sental idop2..pas tu baru aku sental mak die...same2 buat dose tp xnak tanggung...arggghhh....sabo cik gayah...sabo.....




pss:// kepada anak2 ku semua...sesungguhnye ALLAH telah menjanjikan Syurga buat kalian...tenanglah kalian di SANA...

No comments: