No PoLiTiC pLeAsE...!!!

Assalamualaikum u oll's...hehehe...aku nak bagitau nih...bahawa sesungguhnye tujuan aku berblog nie cume nak suke2...hilangkan boring...isi mase lapang...n shares mende2 menarik yang aku rase suker nak  share ngan korang even kadang2 korang pon menyampah ngan ape yang aku merepek n shares kan...lalalala......hope N3 aku kali nie xla menyinggung mane2 hati yang aku x mampu nak jage...aku cume berminat pade mende yg mampu wat aku ketawe...mampu ilangkan strees dalam pale otak aku nih...mampu wat aku berfikir lebih baik,chill,and enjoy dan bukan mampu bikin otak aku tambah serabot yerrr....1 mende yg pade aku mampu menyerabutkan otak aku ialah POLITIC...aku bukan anti POLITIC nie tapi pade aku POLITIC nie boleh wat kite pecah belah...relax2 sudah...tyme election kuar g mengundi...tentukan corak mane yg korang nak...janji bahgie...no hasut2...no kutuk mengutuk...ALLAH kurnia kan kite OTAK untuk berfikir...xle fikir jgn fikir...jangan dok pung pang...pung pang...sane sini...ape yg kejor xdapat yg di kendong tercicir plak...hehehe...so dengan ini aku mengisytiharkan bahawa...


dekat blog aku nie yer...hehehe...tu je u oll's...sekian wat mase nie...rajin2 nanti aku membebel lagi k....nak masak untuk anak yg 10 orang nie dulu...bubye...salam...

No comments: